Un diari personal de les meves coses i del món

diumenge, de febrer 20, 2005

tres quarts de set..

....tres quarts de set, el despertador m'ha fet saltar del llit i pensava que feia tard a la feina.
Baixo les escales rapidament per anar a la cuina i escalfar-me una mica de cafè i per fumar-me la primera cigarreta del dia , sentada i mirant a través de la finestra com neix el dia.
Pero si avui és disabte i jo que pensava que feia tard a la feina!!
Doncs ara que faig ? No tinc ganas de tornar al llit. Vaig a donar-me una dutxa amb vestiré , agafaré la càmara de fotografiar i baixaré fins a la platja a fer unes quantes fotografies i com que sembla que farà un bon dia , fred, però bon dia ,faré el mandra a la platja.

1 Comments:

Anonymous Suskiin said...

"No hay mal que por bien no venga" que diu el refrany. Portem una vida tan atrafegada que tampoc es tan extrany despertar-nos un dissabte amb la deria de que arribem tard a la feina :-) De totes maneres, espero que la idea de sortir a fer fotos fos allò que ens fa pensar que va valer la pena aixecar-nos d'hora i gaudir del dia. Petons. Suskiin

10:55 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home