Un diari personal de les meves coses i del món

divendres, de setembre 03, 2004



Això de escriure el teu diari a la xarxa , no se és com tirar-se d'un barranc, no se és una mica estrany tot això.
Crec que escriure el teu diari intim, és una cosa més personal i que no deixes veure a tothom. Per tant dubto que la gent que tenim bloc , realment escribim el que realment sentim.
També veig que hi ha gent per a tot i també que hi ha gent que fa com als xats, ficar mala maror i mal rotllo, cosa que sincerament no puc entendre.
Per tant , jo a la meva com sempre i passo del tema i de la gent que prou complicada és la vida , com perquè vingui algú a ficar-se dins de les teves intimitats i les teves misèries, crec que és penós.
Per altra banda , m'agradan els blocs i m'agrada el meu, precisament perquè és com la meva casa, la meva habitació, m'hi sento bé i m'agrada caminar , jeure o mirar el sostre, és el meu espai i que duri molt de temps.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Sembla que estem a la mateixa onda. Al meu post també reflexiono sobre la comunicació a través dels blogs. Pero jo no ho veig d'una manera tant pessimista, al revés, crec que la gent que tenim bloc escribim el que realment sentim, potser perque sabem que no perderem l'intimitat, ningú no sap qui som. Iris - http://www.lamevaweb.info/451

1:17 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home