Un diari personal de les meves coses i del món

dilluns, d’agost 02, 2004

agost , dillums dia dos, jo estic a la feina..,

Fa dies que no escric, problemes amb l'ordinador que hi farèm!!
Cadaqués
He llegit el llibre Contraban i altres narracions d'en Josep Pla, m'el va deixar Ghazghkull , ha estat tota una redescoberta del gran escriptor català, sobretot la primera part , les tres primeres narracions m'han arribat, potser el tema del mar i la costa catalana ha fet que fos més propera, és un escriptor genial, pocs escriptors descriuen com ell.
També he llegit un llibre que fa temps que volia llegir

Petita crònica d'un professor de secundaria d'en Toni Sala , crec que he conegut una mica més el món del ensenyament , els professors, els alumnes i l'administració, crec que pares i alumnes haurien de llegir-lo i com diu en Toni Sala , hauria de escriures una segona part per part d'algún professor d'universitat.