Un diari personal de les meves coses i del món

divendres, de juny 18, 2004

Puto ordinador de merda!!! estic farta per conectar-me tres hores , cada cop que intento entrar al web es penja aixó és un desastrestre i a sobre quant vull fer servir el ordinador està ocupat per la Núria o per en Xavi, necesito un ordinador per a mi sola , ja!!!
Però esclar no tinc peles ! Així que que com no tregui una loto o alguna cosa semblant com un herència d'algún familiar ..... jo també somiu truites.
Avui no tinc gaire bon dia ja ho veig.
Bé aixó de fer el meu bloc , la veritat és complicat i a més tot està amb anglès , ostia noi!!! i jo que no se anglès estic arreclada!! I busco ajuda a google i res de res tots els enllaços que amb donen son amb anglès . I jo que no se fer res de tot això i a mi quan s'hem fica alguna cosa a la ceba , no visc així que no se com m'ensortiré de tot aixó