Un diari personal de les meves coses i del món

dilluns, de juny 21, 2004

la rutina continua....

Avui torno a la feina, tot torna a la seva rutina i jo també.
El cap de setmana un desastre com desde fa mesos, però a tot t'acostumes és trist, molt trist, però és així.
He de reorganitzar la meva casa, la meva vida, les meves coses. Sempre dic al mateix però no ho aconsegueixo, perquè? Necesito un manual de reorganització de la vida , la casa , la roba, els llibres , els pensaments, etc.
Bé tinc que deixa d'escriure , perque tinc que posar-me a fer feina i després haig d'anar a la feina.
Tinc que registrar molts llibres demà començo a alliberar llibres un altre cop, ja que fa quinze dies que ho vaig deixar de banda per l'operació, també haig de trocar per el tema dels llibres del Mas Maria, tinc tanta feina i tant poc temps per a mi, el dia te poques hores a mi em faltan el doble .
Las horas